چند روش رایگان برای افزایش بازدید از سایت

برای ایجاد رقابت موثر، لازم است در جهت گسترش و ارتقاء خود در منابع آنلاین و دید مشتریان هنگام جستجوی محصولات و یا انجام تحقیقات قرار بگیرید. حضور گسترده و عمیق آنلاین فرصت بیشتری برای ارائه هر چه بهتر نام تجاری را به شما می دهد. ارسال پیام و یا ارائه پیشنهاد به مخاطب هدفمند – احتمال افزایش مخاطب و مشتری هدفمند را زیاد می کند.

در اینجا چند استراتژی آنلاین و رایگان که فراتر از یک راهنما برای افزایش بازدید وب سایت شماست و به حضور موثر  سایت شما در اینترنت کمک می کند، به شما ارائه می شود:

قرار گرفتن در لیست دایرکتوری های قابل جستجو

حرفه ای ها در هر صنعتی ترجیح می دهند برای نمایان شدن و در معرض دید عموم قرار گرفتن و پیدا کردن خدمات و محصولات و بازدید مجدد افراد، در لیست دایرکتوری ها قرار گیرند. دایرکتوری های قابل جستجوی آنلاین به وب سایت شما حضور قدرتمند و بسیار قابل مشاهده از وب سایت شما در برابر مشتریان می دهد. در این صورت هنگامی که افراد در جستجوی پاسخ می باشند چشم اندازی از وب سایت شما به آنها ارائه خواهد شد.

تبلیغات از طریق خبرنامه های الکترونیکی

ارسال خبرنامه ها و تبلیغات ایمیلی به صورت مستقیم پیغام شما را به افراد و مشتریان وب سایت شما می رساند. این روش بهترین راه برای اعلام محصولات جدید و یا اعلام حضور در نمایشگاه های تجاری و یا ارائه مقالات به مشتری می باشد.

 انتشار مقالات فنی آنلاین

برای بهتر دیده شدن طراحی سایت خود انتشار مقالات در وب سایت خود و یا وب سایت های قدرتمند و مرتبط را نیز در نظر بگیرید. محتوا و اطلاعات مقالات و نشریات آنلاین شما توسط مخاطبان هدفمند مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بر روی ایجاد و گسترش ارتباط میان چنین وب سایت هایی با روش های ارسال ایده هایی برای مقالات و تبادل نظر به عنوان خبرنگار در وب سایت تان تلاش نمایید.

در طراحی سایت خود محلی برای بنر های تبلیغاتی قرار دهید.

با توجه به ماهیت نمایش وب سایت به صورت طبیعی، آگهی های آنلاین هم نام تجاری ارائه می کنند و هم فرصتی برای ایجاد شانس های جدید می شود. اما تبلیغات شما باید در وب سایت های مناسب و معتبر نمایان شود. به دنبال یک شریک رسانه ای آنلاین که بر رفتار مخاطب اشراف داشته و بتواند برای پیدا کردن محل مناسب تبلیغات بنر شما در وب سایت های مرتبط در سرتاسر اینترنت که مشتریان شما از آنها استفاده می کنند، کمک شایانی به شما نماید.

عضو اتحادیه اصناف تجاری شوید.

به طور معمول لیست اعضای انجمن و لینک آن را به شما ارائه می نمایند. برخی از وب سایت ها به شما اجازه می دهند که از لوگو یا نام تجاری خود در وب سایت آنها استفاده نمایید؛ که این امر به افزایش شهرت و شناخته شدن نام تجاری شما کمک زیادی خواهد کرد.

اطمینان حاصل فرمایید که بک لینک مورد نظر به صفحهء مربوطه بازمی گردد. ممکن است به صفحهء اصلی شما لینک شود و یا صفحات خاص دیگری از وب سایت شما باشد.

اظهار نظر در وبلاگ ها

شرکت در بحث ها و تعامل با رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها و گروه های اختصاصی بحث آنلاین راه مناسبی برای برجا گذاشتن نام شرکت و وب سایت تان در این مکان ها می باشد. به خاطر داشته باشید که با احتیاط نظر بدهید هر چیزی که توسط شما نوشته شود، توسط بسیاری از افراد قابل مشاهده است و بازتاب مستقیمی بر روی شما و شرکت تان خواهد داشت.

در نظر گرفتن رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی از جمله وبلاگها، تویتر و فیس بوک روش های دیگری برای ترویج و شناساندن وب سایت و شرکت شماست و پیغام کلیدی برای مخاطبان هدفمند شما می باشد. اگرچه شما ممکن است در حال حاضر از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده نکنید، اما بهتر است درک بهتری از این استراتژی داشته باشید تا چگونگی استفاده از آن به طور موثر در آینده آگاه باشید.

در طراحی سایت خود سئو را فراموش نکنید

بهینه سازی وب سایت باعث جلب توجه بیشتری به صفحات وب سیات شما می شود و به افزایش رتبهء وب سایت شما با کلمات کلیدی خاص در موتورهای جستجو نیز کمک زیادی خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که استفاده از سئو در طراحی سایت، بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین آن هم بدون ایجاد فشار برای شما خواهد بود.

 حفظ حضور همه جانبه آنلاین با یک طراحی سایت مناسب و استفاده از نکات و استراتژی های استاندارد و ضروری به شما کمک می کند تا پیغام شما در سراسر اینترنت به عنوان یک حرفه ای ارسال شود و در نتیجه محصولات و خدمات وب سایت شما در معرض نمایش بیشتری قرار خواهد گرفت.

گردآوری: وبلاگ نت سام

Share on print
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on email

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط اینترنت قطع می باشد